Posljednje počivalište “hit” Instagram mjesto

Neuobičajeni izbor za Instagram, ali “hrvatski Panteon” novo je omiljeno odredište Instagramera koji posjećuju Zagreb.

Instagram tata u akciji

piše: Maja

Kud svi Turci, tu i mali Mujo. Ja sam Mujo.
Fotografije zagrebačkog groblja, Mirogoj, preplavile su moj Instagram feed. Danima sam gledala prekrasne zimske, ljetne i sada jesenske boje lišća na golemim arkadama glavnog ulaza u Mirogoj i razmišljala o foto kadrovima (tako je, nekada mislim u kadrovima). Čim se ukazala prva prilika za posjet Zagrebu, odmah sam pomislila “Idemo na Mirogoj”!

Foto: @robertpljuscec

Mirogoj nije samo jedno od najljepših groblja u Europi i posljednje počivalište mnogih poznatih pokojnika, već i umjetnička galerija na otvorenom. Ima 500 metara arkada i 20 kupola.

Ovo sam googlala.

Stani u sredinu arkade prekrivene bršljanom i ne treba ti okvir za obiteljsku fotografiju.

Mi smo do Mirogoja išli autom. Parkirna mjesta se nalaze odmah do ulaza.
Ukoliko idete javnim prijevozom, s Kaptola voze autobusne linije 106 i 226.

Razmislite o Medvedgradu. Srednjovjekovna utvrda koja pruža pogled na Zagreb i šire.

U blizini je “Pivnica i pivovara Mlinarica”. Ako ste gladni svratite na dobru spizu i hladnu pivu. Ostavite mjesta za Međimursku gibanicu, desert za prste polizat.

Sve fotografije je napravio i uredio naš prijatelj Robert. Inače fotograf vjenčanja.
Hvala Robi!

Do sljedećeg čitanja, pratite nas na Instagramu.

Leave a comment